Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

Oppstart rekruttgruppe 1-4 klasse

Oppstart: Tirsdager kl: 18:00

(Torsdager går vi fjellturer som en del av barmarstrening)

Vi påstår at det er lettere å begynne på lengdeløpskøyter. Begrunnelsen er at denne er mer stabil i alle retninger.

HSK fyller opp vår rekruttgruppe med 1. til 4. klasse barn. Klubben stiller med autorisert trener. Klubben vil ha fokus på lek, moro og allsidighet. Denne gruppen vil ha aktiviteter som gir barna grunnleggende skøyteferdigheter og god mestringsfølelse.

Tidspunkt:                  Tirsdag 18.00 – 18.45

Sted:                           Høst/vår: Gymsal Kanebogen Skole  og barmark ute.

Vinter: Kanebogen stadion (Skøytebanen)

Grupper:                    Rekrutt: 6-9 år

Årskontingent:         (Se hjemmeside)

Øvrig informasjon: www.harstad-sk.no

Kontaktpersoner:

Trener:           Ole Andreassen, oleasa@hotmail.com , 95733628

Vi benytter "appen" Spond til treningsinformasjon.  Tilgang og bruk til denne vil bli gitt ved innmelding.

Innmelding i klubben kan gjøres på følgende link

Skøytemiljøet er i vekst og med tro på Idrettsbyen Harstad med nytt isanlegg vil dagens unge få en fantastisk mulighet til å utøve en av Norges nasjonalidretter.

Share on FacebookShare on Twitter

Logg inn