Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

Velkommen til Harstad Skøyteklubb

Låne banen?

Harstad Skøyteklubb er tilhenger av fysisk aktivitet og isaktivitet. Derfor ønsker vi at banen skal kunne bli benyttet av skolene og barnehagene i kommunen.

Får å låne skøytebanen sender man en "standard" heldags møteinnkalling til driftsstyret.ks@gmail.com via e-post.

Hvis banen er ledig vil vi bekrefte dette med å akseptere innkallingen. Hvis noen allerede har booket banen, men at det fortsatt er ledig kapasitet, vil vi bekrefte innkallingen, men oppgir kontaktinformasjon på første "leier" ved svar. Det er denne personen som står ansvarlig for nøkkelen og se til at banen er låst når den forlates. Dette er en betingelse HSK har valgt å sette for å bedre kunne ha kontroll over utleie. Ved bestilling må derfor kontaktperson med navn, telefon og e-post oppgis, samt hvor mange elever vedkommende har med seg.

Share on FacebookShare on Twitter

Logg inn