Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

Hopp til innhold

Velkommen til Harstad Skøyteklubb

Mulighetsstudie for isanlegg (trykk her)

Kunstis Forprosjekt (trykk her)

Konseptstudie Harstad Arena (trykk her)

Vi ønsker med dette å vise våre visjoner for flerbruk tilknyttet isanlegg. Det er fint å se at våre visjoner er sammenfallende med kriterier som Idrettsrådet og idretten ønsker for framtidig anleggsutvikling. Etter lanseringen av "Idrettsbyen Harstad" ser vi hvor viktig samhold og felles verdier vil være for et bærekraftig regionalt flerbruksanlegg. Erfaringer i nettopp dette prosjektet viser at tidsriktige anlegg vil være med på å skape økt bolyst og bedret folkehelse for alle i Harstad og vår flotte region.

Harstad Skøyteklubb jobber nå videre sammen med Harstad Ishockeyklubb om felles anleggsutvikling i prosjektet Harstad Arena.

Spørsmål knyttet til Harstad Arena kan rettes til post@harstadarena.no

Share on FacebookShare on Twitter